پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پروژه مقاله مدیریت منابع انسانی و نوآوری سازمانی

پروژه تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری

پروژه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقاله انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود تحقیق پمپ های گریز از مرکز

پروژه بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

پروژه در رابطه با گرمایش از کف

دانلود پروژ] در رابطه با گرمایش از کف

ارائه روش جدید جهت حذف نویز آکوستیکی در یک مجرا

دانلود پروژه اثرات نفت بر اقتصاد کشور و محیط زیست مناطق

پروژه طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

مقاله طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

پروژه بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

پروژه بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

دانلود مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

پروژه محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه مقاوم سازی بنده خودرو

پروژه طراحی و مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

  • ۰
  • ۰

پروژه بررسی علل پیدایش نشتی مخازن حاوی سیال

پروژه-بررسی-علل-پیدایش-نشتی-مخازن-حاوی-سیال
پروژه بررسی علل پیدایش نشتی مخازن حاوی سیال
دسته: مکانیک و گرایش های مربوطه
فرمت فایل اصلی: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل : 93

دراین پروژه سعی بر آن است تا ابتدا با بررسی علل بوجود آمدن نشتی که خود ناشی از برخی عوامل مانند ترک ،  خوردگی و... می باشد  شناختی از این عیوب حاصل شده  و سپس با ارائه راه کار ( برای برخی موارد و بطور اجمالی ) چه در حین پروسه ساخت و چه پس از آن و در مواجه بااین عیوب  بتوانیم برنامه مشخصی جهت ترمیم و پیشگیری از عیوب مذکور ارائه دهیم. 

به علت جهش دستگاه نورد  ضخامتی که از نورد خارج می شود از فاصله بین غلتک ها در شرایطی که بار وجود ندارد  بیشتر است. صاف شدن کشسان غلتکها با ازدیاد فشار غلتک  به شرایطی منجر میشود که غلطک ها ناگهان آسانتر از قطعه تغییر شکل میدهند . بنا بر این برای یک ماده معین و شرایط نورد موجود ، ضخامت حد اقلی وجود دارد که دیگر ورق از آن نازکتر نمی شود .                                                                 
مشاهده شده است که با غلتک هایی با قطر کمتر  ورق هایی با ضخامت کم قابل تولید است . تحلیل کامل تر نشان میدهد که ضخامت حدی  تقریبا با ضریب اصطکاک شعاع غلطک تنش جریان قطعه  متناسب وبا مدول کشسان غلتک ها نسبت عکس دارد .علاوه بر آن  غلتک ها باید با یکدیگر کاملا موازی باشند ودر غیر این صورت   ضخامت یک لبه ورق از لبه دیگر آن کمتر می شود و چون حجم و عرض ثابت می ماند این لبه ورق از لبه دیگر طویل تر شده و کمانش در ورق اتفاق می افتد.                   

اگر غلتکها انحراف پیدا کنند  لبه های ورق در جهت طولی بیشتر از مرکز امتداد می یابند یعنی ورق دارای لبه های بلند است و اگر لبه ها نسبت به مرکز دارای آزادی حرکت باشند  مرکز ورق دارای قطر کمتری خواهد بود  اما ورق به صورت یک جسم پیوسته باقی می ماند و کرنشها برای نگهداری پیوستگی مجددا تعدیل میشوند .    
                             
دانلود فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی