پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پروژه مقاله مدیریت منابع انسانی و نوآوری سازمانی

پروژه تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری

پروژه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقاله انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود تحقیق پمپ های گریز از مرکز

پروژه بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

پروژه در رابطه با گرمایش از کف

دانلود پروژ] در رابطه با گرمایش از کف

ارائه روش جدید جهت حذف نویز آکوستیکی در یک مجرا

دانلود پروژه اثرات نفت بر اقتصاد کشور و محیط زیست مناطق

پروژه طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

مقاله طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

پروژه بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

پروژه بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

دانلود مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

پروژه محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه مقاوم سازی بنده خودرو

پروژه طراحی و مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

  • ۰
  • ۰
پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
پروژه-بررسی-اثرات-تغییر-شکل-بال-و-بدنه-بر-روی-معادلات-حرکت-هواپیما
پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
دسته: مکانیک و گرایش های مربوطه
فرمت فایل اصلی: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل : 45

از هنگام اختراع هواپیما توسط برادران رایت در سال 1903 تا اواخر جنگ دوم جهانی موتورهای پیستونی همراه با ملخ هواپیماها بودند . در اینجا لازم به تذکر است که هواپیـما برای حـرکت نیـاز به Thrust دارد . در حالیکه موتور پیستونی Power تولید می‌کند و این ملخ است که Power را به Thrust تبدیل می نماید . 

طبق اصل سوم نیوتن هر عملی را عکس‌العملی است مساوی و در جهت مخالف و ملخ با چرخش خود جرم معین از هوا را شتاب مشخص می‌بخشد . پس طبق فرمول F = mc نیرویی بر هوا به سمت عقب وارد کرده است و عکس‌العمل این نیرو به سمت جلو نیروی Thrust را فراهم می‌آورد . منتهی محدودیت ملخ در این است که نمی تواند به هوا شتاب زیادی بخشد . 

همان طور که در آئرو‌ دینامیک خواندیم در ارتفاعات زیاد چون دانسیته هوا کم است drag نیز کم بوده ، به Thrust کمتری نیاز است که معنی آن معرف کمتر سوخت است ولی همانطور که گفتیم ملخ به علت کمی دانسیته در این ارتفاعات کارایی ندارد . مجموعه ی این مسائل باعث گشت تا دانشمندان هواپیمایی به فکر یافتن جانشینی مناسب برای موتورهای پیستونی بیفتند که نهایتاً به شکل موتور جت ظاهر گردید . 

موتور جت نیز همچون ملخ بر اساس اصل سوم نیوتن کار می کند با این تفاوت که mass کمی از هوا را شتاب زیادی می بخشد . پس هم می تواند به سرعت های زیادی دست یابد و هم چون کمتر به Density متکی است در ارتفاعات زیاد به خوبی قادر به فعالیت است . 
دانلود فایل
  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • اشکان عبداله زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی