پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پروژه مقاله مدیریت منابع انسانی و نوآوری سازمانی

پروژه تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری

پروژه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقاله انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود تحقیق پمپ های گریز از مرکز

پروژه بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

پروژه در رابطه با گرمایش از کف

دانلود پروژ] در رابطه با گرمایش از کف

ارائه روش جدید جهت حذف نویز آکوستیکی در یک مجرا

دانلود پروژه اثرات نفت بر اقتصاد کشور و محیط زیست مناطق

پروژه طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

مقاله طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

پروژه بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

پروژه بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

دانلود مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

پروژه محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه مقاوم سازی بنده خودرو

پروژه طراحی و مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

  • ۰
  • ۰

پروژه اساس کار ترمز ها

پروژه-اساس-کار-ترمز-ها
پروژه اساس کار ترمز ها
دسته: مکانیک و گرایش های مربوطه
فرمت فایل اصلی: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل : 70

کار دستگاه ترمز، ایجاد شتاب منفی لازم برای متوقّف کردن خودروی در حال حرکت است. علاوه بر متوقّف کردن کامل، کنترل حرکت خودرو در شیب های تند، توقّف مرحله ای و کاهش سرعت خودرو به اندازه ی دل خواه نیز، از وظایف سیستم ترمز است. 

نیروی دستگاه ترمز، از یک عضو ثابت که «لنت» نامیده می شود، به یک عضو متحّرک که«دیسک یا کاسه ترمز» است، وارد می شود و در عضو گردنده، نیروی اصطکاکی در جهت مخالف حرکت چرخ، تولید میکند. در اثر نیروی اصطکاک ایجاده شده ی مخالف چرخش در چرخ، انرژی جنبشی عضو محرّک تبدیل به انرژی حرارتی می شود و انرژی حرارتی تولید شده به وسیله ی دستگاه ترمز، در فضا پخش می گردد.

مثلاً هر گاه خودرویی با انرژی زیاد(تریلرها) را متوقّف کنیم، احتیاج به سیستم تقویت کنندگی نیرومندی داریم. در این گونه موارد از انرژی هوای فشرده برای دستگاه ترمز استفاده می شود. اگر خودروی سبکی را در نظر بگیریم، دستگاه ترمز آن یا فاقد دستگاه تقویت کننده(بوستر)است و یا اگر هم بر حسب موقعیت ترمز، نیاز به تقویت کننده احساس گردد،

روش های آزمایش قدرت ترمز، عبارت اند از: روش استاتیکی، روش دینامیکی و روش جادهّ ای. قبل از آن اقدام به تعمیر دستگاه ترمز، خودرو با یکی از روش های یاد شده، آزمایش می شود.
دانلود فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی