پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

پروژه|پایان نامه

دانلود پروژه,پایان نامه

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پروژه مقاله مدیریت منابع انسانی و نوآوری سازمانی

پروژه تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

تجزیه و بررسی الکتروموتور در دستگاه تیز کننده الکترود

پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری

پروژه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

مقاله انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

دانلود تحقیق پمپ های گریز از مرکز

پروژه بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

بررسی شرایط قاضی در فقه اسلامی

پروژه در رابطه با گرمایش از کف

دانلود پروژ] در رابطه با گرمایش از کف

ارائه روش جدید جهت حذف نویز آکوستیکی در یک مجرا

دانلود پروژه اثرات نفت بر اقتصاد کشور و محیط زیست مناطق

پروژه طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

مقاله طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

طراحی مخازن کرایوژنیک در حالت افقی و عمودی

پروژه بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

بررسی و طراحی مدولار گیربکس مبدل دوران ممتد به غیر ممتد

پروژه بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

دانلود مقاله بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

بررسی و طراحی و ساخت ماشین تراش رومیزی

پروژه محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

طراحی و محاسبات واتر پمپ جهت انواع خودرو

پروژه مقاوم سازی بنده خودرو

پروژه طراحی و مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

مقاوم سازی ورقه و بدنه خودرو

  • ۰
  • ۰

پروژه تحلیل جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترونیکی

پروژه-تحلیل-جعبه-دنده-اتوماتیک-با-کنترل-الکترونیکی
پروژه تحلیل جعبه دنده اتوماتیک با کنترل الکترونیکی
دسته: مکانیک و گرایش های مربوطه
فرمت فایل اصلی: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل : 116

سیستم های هیدرولیکی گیربوکس اتوماتیک برای اینکه گیربوکس بتواند وظیفه اش را به درستی انجام دهد و عمر سرویس آن طولانی باشد ، احتیاج به روغن های مخصوصی دارند. فیلترهای بکار رفته در گیربوکس این روغن ها را تمیز نگه داشته و از وارد آمدن خسارت و ایجاد سایش در قطعات داخلی جلوگیری می کنند.

درانتقال قدرت اتوماتیک موتور بوسیله کوپلینگ هیدرولیکی به گیربوکس وصل می شود. این کوپلینگ هیدرولیکی معمولا ً با عنوان تورک کنورتور شناخته می شود . در تورک کنورتور هیچ اتصال صلب ( ثابت ) بین موتور و گیربوکس وجود ندارد ( به استثنای کلاچ قفل شونده lock up ) . برای فهمیدن عملکرد تورک کنورتور ابتدا لازم است تا اجزای آن را بشناسیم .

هنگامی که موتور می چرخد ، پمپ یا ایمپلر که به طور مستقیم به پوسته تورک کنورتور متصل است ، با سرعت موتور دوران می کند . روغن از پره های پمپ به سمت پره های توربین هدایت می شود . روغن توربین را که به شافت ورودی گیربوکس هزارخار شده است به حرکت در می آورد . این عملکرد شبیه به عمل یک آبشار روی یک چرخ شناور است . نسبت سرعت توربین به پمپ در حدود 1.1 به 1 است . 

نوع هلالی در واقع پمپ دنده داخلی است که از دو دنده محرک و متحرک تشکیل شده است. دنده داخلی بوسیله تورک کنورتور به حرکت در می آید و همانند ایمپلر عمل می کند. دنده خارجی بوسیله دنده داخلی به حرکت در می آید. فاصله بین دنده ها بوسیله هلالی از قسمت ورودی به قسمت خروجی پمپ تغییر می کند.
دانلود فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی